FAQ

 

Kan I reparere samme dag?
Ja, vi kan godt reparere din enhed samme dag. Hvis du ligger en ekspres-bestilling på vores side, vil vi komme ud og hente din enhed, reparere den og levere den tilbage inden for 4 timer. Under normale omstændigheder leverer vi altid din enhed tilbage inden for 24 timer.

Alternativt kan du benytte vores walk-in butik på Strandvejen, hvor vi foretager de fleste reparationer inden for 30 min.

 

Sådan bruger du mobilbud.dk 
For at foretage en bestilling på Mobilbud’s hjemmeside, skal du igennem følgende 5 trin:

1) Vælg mærke, model og reparation.
2) Indtast dine personlige oplysninger
3) Vælg forsendelses/betalingsmåde
4) Godkend vores forretningsbetingelser
5) Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet

Du kan også ringe til os på tlf. 70605999 eller henvende dig i vores walk-in butik på Strandvejen 92, hvor vi reparerer på stedet. Her vil du typisk have din smartphone eller tablet tilbage efter 30 min.

 

Mister jeg min garanti når mit glas er smadret? 
Når glasset på din smartphone eller tablet er knust, er din garanti fra mobil-producentens side frafaldet. Der går typisk 2-3 uger før du får din smartphone eller tablet retur, hvis du får den repareret, hvor du har købt den. Mobilbud kan derimod tilbyde reparation samme dag, som du placerer en bestilling og inden for en time, hvis du henvender dig i vores butik på Strandvejen.

 

Bruger I originale reservedele? 
Hos Mobilbud ApS bruger vi udelukkende originale reservedele og reservedele af såkaldt OEM kvalitet, som er samme kvalitet som de originale. Du kan derfor altid være 100% sikker på at modtage din enhed med originale reservedele eller dele i tilsvarende kvalitet, når du har fået repareret din smartphone eller tablet hos os.